måndag 7 maj 2012

Vinnaren i Skissutmaningen...

Oj oj oj så många läckra bidrag det har kommit in, jag har fått ta hjälp i röstarbetet igen och det var inte lätt att komma överens men efter mycket om och men så kommer här en vinnare....

Men först vill jag rikta ett stort tack till alla deltagare som varit med och förgyllt mina dagar med mycket fint att titta på :) Ni gör det inte lätt...

Men den slutliga vinnaren blev...


'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


Mezzanotte!

Stort grattis, maila mig med din adress så kommer din vinst på posten...
Under måndagen eller tisdagen kommer en ny utmaning upp så jag hoppas ni vill vara med igen.
Ha en skön vecka!

Kram Kattiz

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

GRATTIS Mezzanotte

Katja/MezzaNotte sa...

men oj såååå kul!! Hoppar av lycka!

Anna sa...

Grattis Mezzanotte!!! :)
Kramis