onsdag 26 september 2012

Grattiskort

Jag tycker det är så kul att färglägga motiv
men ofta "glömmer" jag det när jag börjar scrappa.
Men idag valde jag motiv och sen papper,
därefter bestämde jag färgskala att måla i..
Jag bestämde mig för att måla endast i en färg,
 förutom hud och hår.
Färgen valde jag efter pappret Together in Colors.
K-design har ju underbara motivstämplar Tickled Pink Stamps ,
förutom alla textstämplar!!
Så motivet föll på fina Lil Valentine Lad Luca.
Stämpeln har jag målat med distress ink..

Det är ju tur att jag inte har alla motivstämplar,
 för då hade jag väl  INTE kunnat välja...;-)
 Jag har gjort en "pelare" där jag placerat Lil Valentine Lad Luca
för att få myyycket djup i kortet:-)
Pappret Together in Colors får pryda framsidan
Den härliga textstämpeln Varning...måste få vara med;-)
Likaså lite fina blommor och blad.
På insidan har jag använt två av de andra papprena på samma ark
Stämpeln "Många människor" och "Grattis.." får pryda insidan
tillsammans med en tom fyrkant att kunna skriva egen text i.
Nu hoppas jag att jag får se så många som möjligt
av er på Stockholm City Scrap i helgen!
Vore så kul att träffa er "på riktigt"
Och glöm då inte att "ge er till känna",,,:-)
Dessutom kan ni klämma och känna
 på alla K-Designs produkter!!:-)

Tack för titten

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett Kanonsnyggt kort i Sååå snygga papper
Har dom men saxen vill inte klippa i dom ännu ;- )

Kraaaaaam

Kristina ScrapSalig sa...

Supermumsigt kort och den där pelaren till Lad Luca är ju jätteläcker, vilken smart detalj! Snygg tag till den mysiga textstämpeln, fint med rullade kanter!

Hoppas du får en härlig dag, kram!