fredag 1 augusti 2014

Minibyrå

Hej hej :)

Idag tänkte jag visa en liten minibyrå som jag kom över på en shoppingtur i Örebro, köpte den från Panduro.
Minibyrån har jag ju självklart altrat ;)

Byrån var vit från början så jag behövde inte måla den.


Klädde den med svart CS och mönsterpapper över.

Satte dit ett handtag ifall att jag behöver hänga någoting.
Har skrivit vad som finns i lådorna så man slipper leta :)

Sidofacken blev en perfekt behållare för alla kvistar och ja allt annat i denna röra ;)

Runt hela byrån har jag stansat en hjärt bårder och satt ett band över.

 
Material

Papper
Cardstock

Mönstrade papper
Spring moments- Love Letter
Spring Moments- Love
Spring Fling- Shades of pink

Dekorationer
Bokstavsstickers


Denna kommer bli en perfekt förvaring till mina dekorationer :)

Tack för mig denna gång :)

Kram Tessibessi