måndag 9 mars 2015

Läckra papper = bästa heminredningen


Hej!
Idag tänkte jag visa 2 supersnabba projekt. Tog ungefär 2 timmar att göra båda två. Allt man egentligen behöver är ju supersnygga papper från K-Designs och något att altra.

Jag börjar med min kaffeburk. Jag älskar mitt snabbkaffe och hade en sån tråkig burk som stod bredvid min egengjorda Te-låda. Såg helt fel ut, så jag altrade burken med snyggt papper, en bit spets, svart färg och så Inca Gold (Graphite). La även dit lite Chunky Empossing pulver på locket samt ett beslag. Nu ser de fina ut ihop:-)


Sen var det dags för en boklåda jag haft i vardagsrummet ett par år. Den hade blivit så sliten så det var dags att renovera den. Denna målades först med brun akrylfärg, ett superläckert papper från K-Designs och så lite Inca Gold (Coppar)... så var även den klar.

Här ligger den på plats i vardagsrummet, där det mesta går i brunt och där jag också har några steampunktavlor på väggarna. I lådan har jag sånt jag inte vill ska ligga o skräpa på bordet - typ pennor, tändare (till ljusen), post-it block osv.


Material använt från shoppen

Papper
 
Klet & Kladd
 
Övrigt
Svart akrylfärg
Brun akrylfärg

Det var allt för mig idag. Ha en strålande vecka!!

2 kommentarer:

Kotolifestyle sa...

Jösses hur fint. Jag gillar din stil. Det är wow

Scrappinstain sa...

Tack Lena:-)!!