måndag 20 april 2015

Låda till Inka Golds, Magicals mm

Hej!
Jag fortsätter att göra praktiska lådor till mitt scraprum. Denna gång tänkte jag visa er den lådan jag gjort till mina Inka Golds, Magicals osv.

Pappret "Color Explosion - Watercolor" passar perfekt till innehållet!

Jag har tagit 2 brädor som jag klistrat små träbitar på. Dessa små träbitar brukar finnas baktill på canvases när man köper dem. Perfekt att göra färgprover av dessa små träbitar. Det är omöjligt att se bara genom att titta på pulvret i burken hur det kommer att se ut i verkligheten! Inka Goldsen däremot blir ju precis såsom de ser ut i burken därav inga färgprover på dem. Jag har med flit lämnat plats för fler burkar för denna låda rymmer några till:-)

Material använt från shoppen

  
Klet & Kladd
Inka Gold "Hydragea" till knappen
Vit Gesso till grundmålning
Papper
Övrigt 


Tack för mig! Ses nästa vecka!/Scrappinstain

Inga kommentarer: