tisdag 4 oktober 2016

K-designs finns inte mer...

Från och med den 1 juli finns inte K-designs mer.
Jag har valt att lägga ner mitt företag då livet har tagit en ny riktning.

Jag har många härliga minnen, erfarenheter och upplevelser med mig från tiden som egen företagare och vill passa på att tacka alla jag kommit i kontakt med genom K-designs.

Min hobby kommer jag att fortsätta med så kanske syns vi på mässor och träffar framöver.

Jag kommer låta bloggen ligga kvar året ut som inspiration.

Åter igen, stort tack från djupet av mitt hjärta. Utan er hade inte K-designs blivit vad det var.

Kram Kattiz

1 kommentar:

nbde2020 sa...

Urtavlan fake rolex på Zero West LS-1 Landspeed är utformad för att eko instrumentbrädan instrument från det legendariska Sunbeam Mystery fake Rolex från 1927, den första bilen som bryter 200-mils timmen barriär 1927. Medan de utblåsta spruthänderna och djärva arabiska siffror rolex replica är en kast till en svunnen tid, exekveringen ger dessa element in i modern tid med en luftig och modern helhetskänsla. Att rolex kopia toppa saker klockan 6 är en uppsättning koordinater som markerar platsen i Daytona Beach, Florida, där replika klockor Mystery satte sitt historiska rekord.