fredag 16 mars 2012

Old Times collection

Okej, här kommer hela kollektionen Old Times. Och självklart är jag nyfiken på att få höra vad ni tycker?
Dessa kommer att släppas lördagen den 24 mars.

Okay, here's the whole collection Old Times. And of course I am curious to hear what you think?
These will be released on Saturday 24 March. 











Vilken är din favorit? Och glöm inte att komma tillbaka på söndag för att se kollektionen Summer Splash. Och för att se vem vinnaren är av dessa rykande färska papper.

What is your favorite? And do not forget to come back on Sunday to see the collection Summer Splash. And to see who the winner of these brand new paper. 



19 kommentarer:

Carina sa...

Underbara papper:)

Lousan sa...

Favorit!? Alla är ju underbara! :)
Helt i min smak. :)
Vad duktig du är. Väntar med spänning att få se hur Summer Splash ser ut.
Kram Louise

Sofie sa...

Ja, jag håller med Lousan jag, superfina papper allihop!

Sofie

Hozzan sa...

Alla papperen är ju toksnygga så inte går det att välja ett...muren och luftballongerna är dock outstanding.

Kreativa Kakan sa...

Den rostfärgade och väggen tycker jag bäst om, men ska bli roligt att se alla live sen.
Hur är det med den förra kollektionen, finns den också att köpa här sen? Finns väl inte kvar hos Bildmålarna?
Jag hann ju inte med att shoppa då. Kram

Laila sa...

Men människa...? Favorit går det ju inte att ha. Jag vill ju ha alla! Det är så gudomligt fina papper. ♥

Var kan mna få tag på dom någonstans?

Stephi sa...

men så fina Kattis! Du har lyckats igen!! Men jag trodde inget annat heller.Mina favvosar e de 2 gråa och de gröna..

Pernilla sa...

Oh såå fina papper!!
Time for Lyrics är nog min favorit, men det är svårt att välja, de är alla papper precis i min smak...

Outi sa...

Det går inte att välja!!! Du har lyckats så bra med både färger och mönster. Dessutom är de unika, har inte sett någon annan som designar i just denna härliga ruffiga stil. Ser fram emot att få packa upp hela serien på mitt pysselbord inom en snar framtid...
Kramar Outi

Zima sa...

Supersnygga papper!!! Gillar verkligen den här stilen som du designar i! Alla papper är jättesnygga, men ska jag välja någon som är lite extra snygg så blir det nog det bruna pappret. Eller kanske det gröna... eller... nej jag måste nog ha alla! :)
Ska bli kul att titta in på söndag oxå och se den andra kollektionen samt se om jag kanske haft tur i din utmaning! :)

Katja/MezzaNotte sa...

Bara så snygga papper allihop! Wow, säger jag bara och att man ska välja nån som är snyggare, det är ju en omöjlighet. Kanske,kanske skulle de grå gå åt lite mer hos mig. Men jag skulle vilja ha alla! :) kram Katja

Angelica sa...

Snyggt!!
Gillar allihopa!!!
Grönt är en ju favoritfärg....
Ha det så bra och lycka till med nya kollektionen, men
jag tror inte du behöver lyckönskningar, papperen talar för sig själva!!

LisaVeronica sa...

dom är härliga!

Lotta sa...

De är helt underbara!!! kram Lotta

mormor eva sa...

Underbara papper. Svårt att välja någon favorit men det rostbruna ligger bra till. Duktig du är!

cissi sa...

Så fina färger och så fina papper, det gröna och mörkgrå tycker jag speciellt om.

Anna sa...

Hej hej! Härliga papper!! Säger som övriga, svårt att välja en favorit. Man vill ha alla!!:) Gillar att du har dom i 2 olika format. Så himla fina!!
Kramis

Marita Johansson sa...

Går inte att säga vilken som är favorit för alla är lika snygga.
I like dem all
Var kommer man att kunna köpa dessa?
Här hos dej eller hos butiker eller bådeoch ?

Kramis

Anonym sa...

Dina mönstrade papper är ju helt fantastiska!! Supersnygga!!

BusAntons Mamma