torsdag 15 mars 2012

Utmaningsbidrag från Anna & Zima

Hej på er. I väntan på de nya papprena fortsätter jag visa fler av de otroligt fina bidragen som kommit in i utmaningen. Men under helgen kommer jag nog kunna visa upp den för de släpps nästa vecka. Spännande eller vad säger ni?
Hi all. In anticipation of the new papers, I continue to show more of the incredible fine contributions received in the challenge. But over the weekend, I will probablybe able to produce it for their release next week. Exciting or what do you say? 


Men först ut vill jag visa det här urtuffa kortet som ANNA har gjort. Och med det motivet så smälter ju mitt hjärta ytterligare ;)  Kika gärna in i hennes blogg för fler bilder.

But first out, take a look at this supercool card that ANNA did. And with that subject somelts away my heart further;) Take a look at her blog for more pictures. 


Nästa bidrag, en supersöt men ändå tuff verktygsväska kommer från ZIMA. Vilken rolig ide och så häftig!

The next contribution, a super cute yet tough tool bag from ZIMA. What a brilliant idea and so cool! 


Här kommer två jättefina bidrag från OUTI. Först ett underbart kort med jättefina blommor i orangea toner som du hittar bilder på HÄR. Och hon har också fått till en jättefin insida.

Here are two very nice contribution from OUTI. First, a wonderful card with very pretty flowers in orange tones that you can find pictures of HERE. And she has also made a very nice inside. 



Och så har hon gjort den här fina tagen i mer orangea härliga toner. Och inlägget med den hittar du HÄR.

And she has made ​​this fine tagwith mor of the beautiful orange tones. And postwith can be found HERE. 


I morgon visar jag de sista inkomna bidragen och en sista sneek-peek innan jag visar dem i fullo ;)

Tomorrow I show the last contributions received and a final sneek-peek before I show them in full;)

Kram / Hugs 


1 kommentar:

Outi sa...

Fina bidrag;-) Kul idé med verktygsväskan!
Kramar Outi