lördag 14 april 2012

En cool stövel


Hej hej...Stephi här idag igen!
Idag tänker jag visa en stövel jag gjort med ett så läckert papper.

Pappret jag använt är från kollektionen Old Times. Pappret heter Green Lyrics.
På denna stövel har jag satt fast öljetter och trätt igenom grönt band. Distressat chipboard hönsnät i svart, satt ditt massa bling.

Kenny K tjejen har fått en cool steampunk detalj som huvudbonad. Den har jag färgat in med alco incs. Blommorna på metallen är sprayade med grön mist och guldglitter färg.


Ha en fin helg,


4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

WOOW den är ju hur läcker som helst
Kramis

Cornelia sa...

Stephi! Det är så kul när du rockar loss med färger, mist och glitter... resultatet blir alltid överväldigande, snyggt och UNIKT!!!!

Anna sa...

WOW!! Så himla cool och läcker :)
Kramis

Outi sa...

Så läckert! Gillar steampunk-frisyren:) Perfekt sammansatt alltihop!!!
Kram Outi