torsdag 5 april 2012

GDT & a bag/väska

Hej, nu är jag tillbaka för att äntligen kunna berätta att jag har bjudit in en gäst DT till K-designs som kommer att vara med oss och inspirera ett tag. 
Jätteroligt tycker jag och hälsar 
varmt välkommen till bloggen!
Alltid kul att se olika stilar och nu har ni kanske tröttnat lite på min? Ha ha ha ha..

Hey, now I'm back to finally be able to tell you that I have invited a guest DT for K-designs that will be with us and inspire for a while.
Very fun, I think and say hello 
and welcome to the blog!
Always fun to see different styles and now maby you have got a little tired of mine? Ha ha ha ha ...

*****************************************************

Jag har fått flera frågor om jag ska ha ett fast DT-gäng och då jag är helt färsk som företagare och pappersdesigner så kommer jag att avvakta med det och istället bjuda in gästisar. Men det är ju inget som säger att jag kan ha flera GDT samtidigt ;)

I have received several questions if I'm going to have a fixed DT-gang and when I am all fresh as an entrepreneur and paperdesigner, I will defer that, and in stead invite guest designers. But it's nothing that says I can have more GDT then one at a time ;)

*****************************************************
Och så lite inspiration... De som följer min privata blogg kanske redan har sett denna men jag tycker den blev lite fin och vill gärna tipsa om mallen som ni hittar hos just Stephi här.

And some inspiration ... Those who follow my personal blog may have already seen this but I think it was a little nice and cool bag and would love to tipz you of the template that you find at just Stephi here.






Pappret är från nya kollektionen Old Times och heter All times.
Dekorationer kommer från Tim Holts och stämplar från Tim Holtz, Vilda Stamps och Whimsey Stamps.
Och jag deltar med min väska i Scraplagrets pågående Påskcrop.

The paper is from the new collection, Old Times, and named All times.
Decorations are from Tim Holt and stamps from Tim Holtz, Vilda Stamps and Whimsey Stamps.
And I participate with my bag in Scraplagrets ongoing Eastercrop.

Kram / Hugs



1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Åhhh vad spännande och se vad Stephi hittar på här hos dej.
Väskan är kanonläcker
Glad Påsk