fredag 21 februari 2014

Bio

Ett presentkort till Bio ska ges bort.
Inte kan man ge bort det i det kuvertet man får till presenkortet 
utan man måste ju göra ett snyggare, eller hur?

Jag har använt enfärgad CS och så pappret 
Ville gärna ha den stora blåa texten så jag klippte ut den och målade texten med



Här ser man lite av sprickorna



Hängde en döskalle med vingar i en kedja runt pricken på i:et



 Har använt både turkosa och röda fyrkantiga rhinestones



Tyckte att stjärnorna i olika färger passade bra in på kortet



Blommorna har jag också målat med One step crackle DecoArt.
Fäste även ett fint Bronze hjul bland blommorna



Blir fina sprickor på den stora blomman



Insidan av kortet är klätt med pappret 




Jag gjorde en ficka av en bit på andra sidan av 
där stämplade jag med Presentkort



Satte en bit organzaband runtom en tags jag gjorde av enfärgad CS och
så satte jag en knapp som avslutning.



Hoppas att ni får en härlig helg





3 kommentarer:

Christa sa...

What a great and colourful movie-card ! Beautiful on the outside AND inside ....
Enjoy your day !
XX Christa.

Johanna Thelin sa...

Snyggt!

Ha en fin helg!

Rosa A sa...

Superläckert kort! Givetvis så kan man ju inte använda det kuvert som följer med presentkortet ;-)
Kram Rosa