torsdag 4 september 2014

Release: Just Because & Autum

Hej på er igen, idag vill jag visa de två andra serierna som jag släpper på lördag.
Båda innehåller 6 papper vardera.



Och så till den skapande biten. Idag vill jag visa en layout och två kort som jag gjorde förra helgen.
Layouten är gjord på ett papper från Just Because.



Det första kortet är skapad från papper i pappersstackern.
Dessa innehåller 2 papper av varje, totalt 12 papper.


Och så ett kort från Autum.


Om ni tycker jag verkar lite kort så kan det bero på att jag idag är lite uppjagad (som alltid när jag packar ner butiken ha ha ha)

Lördag hittar ni mig nämligen inne i Linköping på Amazing Scrapps träff.
Öppet för besökare mellan 11-14.
Ågatan, i Moa lärcenters nya lokaler.

Tjingeling...
//Kattiz

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Åhhhh sicka snygga papper.

Mikaela sa...

så otroligt vackra!