torsdag 1 november 2012

Novembers Challenge

Tänk vad fort tiden går, det är redan november och dags för en ny utmaning.

Men först så vill jag tacka för de nio underbara bidragen som kom in till oktobers utmaning.
Jag och resten av DT-gänget ska nu kika igenom dem och rösta fram ett vinnande bidrag och återkommer med en vinnare om några dagar.

Eftersom nedräkningen till jul har börjat så vill vi nu se julinspirerade alster i november...
Julkort, julgåvor, tags till julklappar, kanske en layout om förra julen?
Eller önskelistor? 

Bara eran fantasi och kreativitet sätter gränserna...
Och för att få delta i utmaningen med chans att vinna ett presentkort i shoppen på 100:- 
så ska ditt alster innehålla K-designs papper och/eller stämplar.

*****************************************************

How quick time goes by, it's already november and time for a new challenge.

But first I want to thank you for the nine wonderful contributions that came in to the October challenge.
I and the rest of the DT team will now look through them and vote for a winning entry and will be back with a winner in a few days.


As the countdown to Christmas has begun, we want to see some Christmas-inspired creations in november.
Christmas cards, Christmas gifts, christmas giftstags, maybe a layout about last Christmas?
Or wish lists?

Just your imagination and creativity sets the limit ...
And in order to participate in the challenge with a chance to win a gift certificate in the shop at 100:-
then your creations most include K-designs paper and / or stamps.

LYCKA TILL  /  GOOD LUCK!



1 kommentar:

Jozebelle sa...

Hmmm Ja julkort borde jag börja med så det kan ju bli passande då.

Jag har lagt in dej på min blogg...
http://www.jozebelle.se/?p=1711 Än så länge ligger du bara så jag ska fixa till en sidbild också!

Kram Ann-Marie