måndag 27 maj 2013

ATC-trading cards

Nu har jag gjort en serie på tio kort, de är åt grunge hållet. Här har jag försökt att använda upp en del av de udda bokstäver och siffror som finns i min gömma. I bakgrunden ser du ett papper från Simpley Grunge serien. Har ännu inte döpt min serie, ni får gärna tipsa mig och ge förslag på vad min ATC serie ska heta.



Det är många bokstäver och det är lätt att se på framsidan i vilken ordning serien är. Ser ni?


Jo, de är numrerade på framsidan. Siffrorna har fått diamond stickles på sig.



Har färgat in korten med inka gold,  lite här och var. En metalldekoration på varje kort som även dessa fått inka gold på sig. 


Det är glödlampor, knappar i grupp, stjärnor, traktor, fågelbur, kugghjul, stjärnor och pennspetsar.



Det är roligt att göra ATC kort, att få sitta och fundera på vad man göra på denna lilla yta.


Tack för titten! Kram Katja/MezzaNotte

2 kommentarer:

cissi sa...

Jättefina, de kanske kan heta Odd letters.

Marita Johansson sa...

Kanonsnygga

Kraaaaaam