fredag 18 april 2014

Krya på dej

Idag blir det ett Krya på dej kort.

Enfärgad CS till basen och sen är det papper från serien Heat Wave 
Det är On the side båda sidorna, en liten bit av On the spot och
 en ännu mindre bit av Lines
Stämpeln kommer från PhunnyFace



Några blommor där jag lagt en lite charmskopp i en av rosorna



Visst är den söt



En bit av ett brunt band med volang som jag satt några halvpärlor på och
här sitter även ett Bronze hjul



I endel av strecken på pappret har jag lagt crackle accents



Jag har använt både vit Frantage och






På termometern har jag lagt liiite Glossy accents och
på thekannan satte jag en klar cirkelstickers



Insidan har pappret On the side


GLAD PÅSK


1 kommentar:

Christa sa...

Great feel-better-card with lots of gorgeous details !
XX Christa.