fredag 25 april 2014

Ovanligt

Det är precis vad detta kortet är för att komma från mej.
Det är nämligen till en kille och 
det hör inte till vanligheten att jag gör killkort men det händer.

Har gjort ett stafflikort med enfärgad CS till basen och sedan har jag

Jag har veckat ihop pappret och fäst killen på det för att det
ska se ut som att han hoppar genom hålet och över röret




En skiftnyckel passade bra på röret tycker jag
Den hittar ni HÄR



Röret svänger ner till en kran.
Rören är lösa i fpk så man kan
 "lägga"dem lite så som man själv vill ha dem
HÄR finns rören




Jag har lagt Glossy accents så att det ska se ut som om det
rinner vatten från kranen och stänker ner i en pöl



En ny stämpel under en stor klar cirkelstickers 
Stämpeln heter Rund Grattis



Så här ser kortet ut uppställt och då hittar man pappret
tillsammans med en bit enfärgad CS att skriva på.




1 kommentar:

Christa sa...

WOW !! A very cool card ....
I like the way the boy comes out of the wall ! And all the other details.
GREAT CARD !!
XX Christa.