torsdag 10 juli 2014

Canvas- knock on wood

Hejsan! Dags för mitt första inlägg här hos K-designs, sååå roligt att vara med i det här gänget. Jenny heter jag men kallar mig oftast Vitatulpanen inom scrapvärlden och har min egen blogg med samma namn :) Mig ser ni här på torsdagar framöver då jag hoppas kunna inspirera med K-designs härliga papper och produkter :)


Jag har gjort en canvas med äldsta sonen som motiv, eftersom han älskar grönt så passar det toppen med knock on wood- old paint som bakgrundspapper :) Det syns nog inte så mycket på fotot men jag har använt en mask på bakgrunden och färgat med guld metallicfärg. Den vackra spetsen bakom fotot är infärgad med grön metallicfärg och fick ett underbart guldskimmer av färgen :)


Jag har använt:

Tack för att du tittade!
Scrapkram / Jenny (vitatulpanen)



3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Himlans fint

Anonym sa...

Du är så himla duktig Jenny :-)

Unknown sa...

Superfint, som vanligt ! <3