fredag 11 juli 2014

Chipboard ask till matlistor

Hej alla skapare, jag är ny DT medlem här och detta inlägget är mitt första. Kommer att blogga varje fredag :)

Idag tänkte jag visa en chipboard ask som jag gjort från scratch enligt mina egna mått.

Jag började med att sätta ihop alla chipboard plattor och sedan klädde jag asken med svart CS, använde 2 st mönstrade papper en till botten och pennhållaren Lets play-dance och sidorna av asken använde jag Summer splash-Vintage summer
Runt asken har jag satt 2 olika spetsar från mina gömmor

 
Klädnypan var vit från början så målade denna med viva colour precious
metal colour violett. Gjorde samma sak med texten noted som var träfärgad.
Har också satt 2 st Rhinestones på klädnypan
Sen har jag gjort en pennhållare genom att rulla papper och pennan var grön från början så denna
klädde jag med svart washi tejp.

De svarta blommorna har jag klippt ut från en spets.
 


Mina små listor.

I varje hörn på insidan av asken har jag satt en hörn die.

 
Material jag använt.
Metall färg: Violett
Dekorationer: Klädnypa, Bling
 
Hoppas Ni gillade min lilla ask