måndag 1 juni 2015

Golden Flowers

Hej!
Idag vill jag visa en relativt enkel tavla där färgerna spelar huvudperson. Ville testa mina nyinköpta Magicals från Lindy's Stamp Gang (finns här i shopen:-) Jag köpte Magicals i samma färger som jag har mists. Det som gör det roligt med Magicals är att man kan ta fram en mörkare och djupare färg eller ha dem i samma nyans som mists - många variationer med andra ord! Har ni aldrig testat dessa magicals kan jag varmt rekomendera dem!

Vill också säga att just dessa färgkombinationer fick jag inspiration att använda av en vän jag hade över på min lilla grundkurs i Mixed Media i veckan. Hon gjorde en tavla med just dessa färger och visst är de läckra?!

Till denna tavla har jag använt Lindy's Stamp Gang Magicals: Summer Lovin' Sun, Mango Mania, Hibiscus Rose, Kissin' Kenickie Coral. 

Lindys's Stamp Gang Mists färger jag använt är: Pineapple Paradise, Pink Ladies Pink, Mango Mania, Hibiscus Rose och Keniskie Coral.





Klet & Kladd

Dekoration
Ett par till metallblommor men jag tror att de nu är slut i butiken

 
Tack för mig! Ses nästa måndag! /Scrappinstain



Inga kommentarer: