lördag 16 mars 2013

10 sätt att älska och lite info

Godmorgon. Idag är jag ute på äventyr... nämligen på Linköpingsscrappens stora träff på John Bauerskolan. Så har ni möjlighet, kom gärna och träffa mig där...
 
 
 
Men ett kort måste jag ju visa som jag gjorde för två veckor sedan. :)
 
 
Papprena kommer från serien Steampunk Light och stämpeln heter 10 sätt att älska 

 
Och så dekorerade jag med bruna rosor och bronze berries.

 
Insidan gjorde jag enkelt för mig genom att använda lilla rampappret som jag sedan glossade ramen och färste fyra blingstenar på.

 
**************************************************************
 
Nu är det endast dryga 3 veckor kvar till Europas största Scrap och Pärlträff på Annexet i Globen!
 
Det finns några få platser kvar till både lördagen och söndagen!
 
I träffens blogg kan ni läsa mer om träffen, se alla de workshops och demos butikerna kommer hålla samt kika in i sidan "Sponsorer" och se vilka underbara gåvor ni kommer få i era goodiebags om ni deltager!
 
På K-designs demo finns i dagsläget en plats kvar.
 
 
Hoppas vi ses på plats!
 
**********************************************************
 
Önskar er en fortsatt skön helg!
 
Kram
 

Inga kommentarer: