lördag 30 mars 2013

Dubbelt upp och info...

Hej på er, nu var det ett tag sedan ni såg mig i bloggen. Men tro mig när jag säger att jag inte har legat på latsidan ;) 
Nästa helg kommer K-designs att befinna sig på Annexet i Globenområdet och det har varit mycket att fixa inför det. Nya stämplar och papper beställda som kommer släppas nästa lördag. Hoppas ni är nyfikna?

Jag kommer inte att packa några ordrar från onsdag den 3 april nästa vecka då jag börjar packa ner butiken och kommer inte kunna packa igen förän tisdag 9 april. Saldot i butiken kommer att vara galet också så det kan bli lite längre leveranstid än vanligt och vissa saker kan ta slut.

Men så har jag även varit med som butik på Linköpingsscrappen. Stort tack till er alla som kom och hälsade på mig där! Det var en enormt rolig helg!

Men nu till lite inspiration och idag blir det dubbelt upp då jag var frånvarande förra lördagen...
Jag har gjort en layout med papper från serien Little bit of - Walls, Grunge och Square. Och sedan dekorerat med ostduk och blommor.




Och så blev det ett kort med pappret Steampunk Light - Together där jag skar ut insidan av ramen och satte torrembossat OH plast istället så man ser in i kortet och texten Vi önskar dekorerar insidan. Och så lite mer blommor och ett motiv.





Jag funderar lite... skulle det vara intressant om jag gjorde paperpads med serierna i kortstorlek istället?
Vad tycker ni?

Nu väntar jag på min far som ska komma med ramar till mina galler så vi kan testa att prov-bygga butiksmonter inför nästa helg :)
Behöver jag säga att jag har fjärilar i magen inför detta stora event?
Som tur är följer DT Rozzan med mig och hjälper mig att hålla ställningarna, känns tryckt!

Stor påskkram till er alla!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Intresserad av paperpads, kanske lättare att skicka än 30x30 ark. Man kan iallafall få lev i bredvlådan ;)

kortmakeri och känslor sa...

ja jag skulle absolut vara intresserad av paperpads.
Kommer du ha kenny k stämplar med dig också på eventet utöver dina egna?

Marita Johansson sa...

Men wow så snyggt
Pads är aldrig fel

Kraaaaaam

Kristina ScrapSalig sa...

Underbar LO och kortet är helt makalöst läckert! Så snyggt du scrappat till det med ramen och fönstret.

Paperpads låter som en kanonidé!! Sådana är VÄLDIGT användbara.

Mina varmaste lyckönskningar inför eventet och hoppas att ni får riktigt skojigt när magfjärilarna slutat fladdra! =)

Kram