lördag 9 mars 2013

På mors dag - den här gången med vinnare

Då var jag tillbaka och tänkte visa ett kort jag gjorde förra helgen, nämligen ett kort till mor.
Papprena kommer från srien Little bit of.
Och textstämplarna heter På mors dag och Du är mamman


Stora svarta rosor finns i shoppen, jag tycker den storleken är så fin att använda :)






Över texten har saj satt massor av blingisar.


Och jag vet att många av er väntar med spänning på vinnaren i utmaningen så då kanske jag inte ska hålla på det längre.... 


Men innan vill jag även säga tack till alla deltagare som delat med sig av sina skapelser.
Alltid lika roligt att se vad ni får till mycket fint.


Okej, nu då.... ;)


STORT GRATTIS
säger vi till


Cilian!!!! 
med den här härliga layouten




Maila mig till info @ kdesigns.se så kommer presentkortet :)

Önskar er en underbar helg.
Kram


4 kommentarer:

Veronica sa...

Grattis till vem???
:)

Rozzan sa...

Jättefint kort :) och grattis till vinnaren oavsett vem det är....;) Kram

Marita Johansson sa...

Stort GRATTIS till vinnaren

Kraaaaaam

Päivi sa...

Urläckert!!!

Fniss, säger som ovan, Grattis till vinnaren oavsett vem det är ;)

Ha det bäst!