onsdag 6 mars 2013

Vår stora dag - Spring Moments

Godmorgon på er. Jag vet att ni hade hoppats på att få se ytterligare en underbar layout från Mette idag men ibland kommer livet emellan. Och då hoppar jag in idag då jag har haft möjligheten att sitta hela helgen och skapa i Karlstad.
Den här layouten har jag gjort i en utmaninge från helgen där all dekorering av papprena skulle börja på T eller S. Inte världens enklaste för en bling och blommoman som mig ;)
 
 
Bakgrunden har jag Stämplat med bakgrundsstämpeln Dear Beloved och sedan satt Tejp på. Jag har Stänkt med sprayfärg över också. Och så självklart massa förklistrad Spets.

 
Jag kunde ju inte göra en layout utan blommor så jag gjorde två egna av Spets och Stickers.
Och en rosett av Sidenband.

 
Och det blingiga fick jag med genom att använda mig av en Swirl.

 
Ett ord skulle finnas med också ock skulle börja med ST eller TS.
Papprena kommer från kollektionen Spring Moments. 
En bit stansat  och stickershjärtan...

 
Mitten på ena blomman gjorde jag en egen stickers med hjälp av Spets, en bit av pappret I do och en akrylbubbla som jag har på gång hem. Bara att blistra fast över den del på pappret som jag vill ha med, klippa ut, färsta dubbelhäftande tejp bakom och sedan sätta fast.

 
Gjorde en liknande som jag färsta vid kortet också med två ringar på, för det är ju ändå en bröllopslayout ;)

 
Det var allt från mig idag men jag kommer åter på lördag med ett morsdagkort.
 
DT gänget kommer i denna vecka ta fram en vinnare i utmaningen och jag hoppas kunna presentera den i helgen också :)
 
Lördag-Söndag packas inga ordrar då jag är i göteborg.
 
Önskar er en fin dag!
 
Kram
 

2 kommentarer:

Rozzan sa...

Jättefin LO! Mysiga färger så här på våren :)

Marita Johansson sa...

Sååå himlans fin

Kraaaaaam