söndag 14 april 2013

Ny release och nyheter...

Nya stämplar
 
Jag släppte totalt 13 nya stämplar...
 












 
 Nya papper

Två nya kollektioner släpptes ochså. Den ena går i svart-grå-vitt. Bara att använda som dom är eller färga in den själv med distress, mist eller annat medium.
Den andra går i brunt och i blågrönt med tema på fika.

Missa inte layouten som Nathalie Kalbach gjort och visar idag!
Ursnygg! Hur glad är inte jag att hon gillar mina papper? :D
Stort tack Nat! Du är bara bäst!

Nu kanske vi ska kika på papprena?

Kollektionen Let´s Play
 

 
Kollektionen Let´s have a Cup

 
 Nyheter

Det har ju dykt in lite andra blandade nyheter i shoppen också och här kommer ett smakprov av det...
 











 


 
Och mer roligt hittar ni i shoppen.
 
Och så till ännu en rolig nyhet. Från och med i morgon/idag kommer ni kunna njuta av Anna Liljas underbara alster här i bloggen då hon gärna ville hoppa in i DT gänget fran till slutet av juni...
Så hjälp mig välkomna henne hit!
 
Under nästa vecka kommer jag bara att posta på tisdag och onsdag då jag är på tjänsteresa mån-tid och torsd-lördag.
 
Önskar er en fortsatt skön helg!
 
Kram
 
 
 

 
 





 

1 kommentar:

Kristina ScrapSalig sa...

Jösses så många och läckra nyheter (det kliar i shoppingarmen)!!

Inka Gold är helt underbart att använda och hur man än bär sig åt så blir det man färgar otroligt snyggt. Limmet är det bästa jag någonsin lagt vantarna på och det går att fästa i stort sett allt med det, perfekt även till charms, spets och band som annars är lite kinkiga!

Härligt med glasflaskor och de små klackskorna är helt bedårande. Snygga textstämplar, jag skulle vilja ha dem alla! =)

Kram