fredag 14 juni 2013

Beige/brunt och svart

Till ett par som flyttat till hus och förlovat sej samtidigt.
Dom gillar jordnära färger så ett kort med pappret 
Back to Nature-Butterfly tyckte jag passade bra.

Jag har klippt ut ramen från den ena sidan ocg remsorna från den andra
Stämplade med det braiga stämpelsetet Hjärtliga gratulationer med variation
Jag har använt variationerna  till nya hemmet! och till förlovningen!



Jag la på crackle accents på den stora fjärilen och
 på den lilla har jag  fäst en Klar cirkelstickers



En läcker metallblomma med en pappersros i och
bakom har jag veckat ett brunt organzaband med sidenkanter

Ett metallhörn och en snygg charmsnyckel

 




Insidan har samma papper som framsidan och även här har jag
lagt crackle accents på några fjärilar och 3d-lack på swirlarna






Ha en görbra helg 


2 kommentarer:

Majsan sa...

WOOW såå läckert!!

KRAM MAJSAN

Rozzan sa...

Jättefint!!!!