fredag 7 juni 2013

Det blev försenat

Kortet blev försenat .
Men det gör ju inget när K-Designs har en sån bra stämpel
 för försenade kort ;- ))

Naturfärgad CS till bas och sen har jag använt papprena
Back to Nature - Wood  på detta har jag använt



Jag har använt 5 st svarta öljetter och genom dessa
har jag dragit ett rosa organzaband.
En liten fjäril klippte jag ut från pappret



I vecket har jag placerat några rosor i olika stl.
har oxå fått plats här.
En delad metalldekoration sticker fram från rosorna.




Den andra delen av metalldekorationen sitter vid "vecket"
och det hålls på plats av en pärlbrads



Så har jag försökt mej på att färglägga en av de ny läckra 
stämplarna från Bildmålarna.



Så har vi ju den perfekta stämpeln till ett försenat kort.
På framsidan har jag stämplat endel av stämpeln




Insidan har samma papper som framsidan 



Här sitter oxå resten av stämpeln Förbaskat, förbenat



Så kunde jag inte låta bli att stämpla denna läckra stämpeln i kortet



Hoppas att ni fått lite inspiration
Ha en underbar helg






Inga kommentarer: