måndag 10 juni 2013

Låda med fönster

Jag har klätt in en stadig skokartong med pappret Vintage Summer. Skurit ut en öppning på locket och lagt in OH plast.

 Innan jag limmade fast OHplasten så stämplade jag med Crea diem stämpel.


Älskar de här metallhörnen. Dessa gör att asken blir ännu mer rejäl. Hörnen har gnidits in med Inka Gold, Platinum och Old Silver.


 På ena hörnan har jag stansat i lite öljetter. Även dessa har fått lite inka gold på sig för att matcha hörnen.


I den här lådan kommer ha med mina blommor på pysselträffar i höst.
 Kram Katja

4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

WOOHOOW Sicken urfin box

Kraaaaaam

Scrapkuben sa...

Riktigt läcker!!!

Rozzan sa...

Åhh sååå tjusig låda!! Riktigt läcker! Hörnen är verkligen jättefina :) Nu har du lyckats igen, du är såå duktig:)
Kramiz

Kristina ScrapSalig sa...

Oooh, den lådan går inte av för hackor, läcker och ursnygg! Kul idé med fönstret och snyggt med text på det!

Kram