måndag 3 juni 2013

Visdomsbok

Snojbi bjöd på en härlig tutorial förra veckan. Så jag blev inspirerad att göra ett med. Här har jag använt mig av pappret All times.
Jag har dock gjort en liten egen variant då jag ville använda detta magnifika lås på kortet.  Så detta kort har sin öppning på framsidan. Fick samtidigt användning av de matchande hörnen och hjärtat.




Little book of wisdom stämpel passar bra på kortet. Även pennspetsen passar här. Självklart vill jag dekorera med lite blommor och berries.



 På insidan har jag stämplat med, Du är bara bäst. Har klätt bokkortet med Journey pappret på insidan.


Så roligt med dessa småflaskor, här har jag lagt i några visdomsord ;) Även berlocker med vacker, live your dream och never give up ger lite goda råd på vägen.


Har även stoppat in en läcker sko.

Hoppas ni alla får en fin vecka och tack för titten// Kram Katja

3 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot bog.

Stephi sa...

ojojoj va snyggt. Mega läckert på alla vis. Detta ska jag prova på.

Marita Johansson sa...

Åhhh vad kul att min tut Inspirerade dej

Ett helt fantastiskt snyggt bokkort och det där med att ha låset fram måste jag ju testa

Kraaaaaam