måndag 5 augusti 2013

30 years of wisdom

Detta är mitt 30nde år av min livstid och det är nog ett av mina viktigaste. Jag har "kurerat" efter en riktigt ordentlig utbrändhet och har lärt mig en hel del om livet och att leva. Jag avskyr att vara med på foton men kände att det var dags för en EGO bok där jag kommer skriva om mina livslärdommar och om mig själv i stort. Och vilket papper kunde vara bättre än Lets have a cup (te-beroende), sen är ju färgen att döda för!


Jag byggde en blomma av vita blommor som jag stämplade och dekorerade med BLING. Under blomman fäste jag ett band samt silverlöv.






Underbara stämpel som tyvärr inte finns i butiken längre.


Älskar denna text! passar väldigt bra till min man som orkat med mig genom min sjukdom!






jag hoppas ni inte lessnat på alla foton som jag tagit just för detta album. Hur skulle erat EGO album se ut?

3 kommentarer:

Ziro sa...

Åh vilket fint album du skapat. Vad skönt det måste vara att vara på "andra sidan" efter att ha mått dåligt! Och jag håller med om att färgen är supersnygg! Passar dessutom jättebra ihop med svart och vitt!

Lotta sa...

Superduper snyggt! kram Lotta

Marita Johansson sa...

Görsnyggt

Kraaaam