söndag 18 augusti 2013

När minnet inte riktigt räcker till...

Hej vänner, jag hoppas helgen har varit bra så här långt.
Jag är tillbaka med ett kort där texten får spela huvudrollen. Och för att den ska synas riktigt bra har jag använt vitt embossing pulver på svart cardstock.


Stämpeln som jag använt heter förstås Förbaskat, förbenat
Papperet heter Spring Moments -I do.
Blommor, spets, band och den fina saxen finns naturligtvis också i butiken.
Däremot är pärlblomman i mitten av rosetten ett återanvänt örhänge. Hopplöst att ha i örat med perfekt här på kortet.


Till blombladen och blomman på insidan använde jag ett par Memory Box dies,
tillsammans med Hjärtliga Gratulationer stämpeln.
Det var nog allt för den här gången, hoppas ni gillade det.
Ha en bra Söndag!
Kram, Birgit

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Woooow sååå snyggt

Kraaaaam