torsdag 1 augusti 2013

Regn Regn

När jag skriver detta inlägg har det regnat ett antal dagar.
Det var väldigt välbehövligt här i Östergötland efter all sol.
Dessutom är det såååå mycket lättare 
att ta sig in i det kära scraprummet när regnet öser ner.
För snälla ni,,,
håll med om att solen gör att man vill njuta ute av det underbara vädret,
inte sitta inne....Eller????

Jag har passat på att altra en stor tändsticksask
 att ha liggandes på bordet när höstrusket kommer,  huahua ;)









Material jag använt:

Det är alltid roligt att ha en fin tändsticksask liggandes på bordet,
så passa på att altra en du med.
Vore kul om du lägger upp den på vår egna
FB sida så vi alla får se hur din ser ut:)

Ha det allra bäst 


4 kommentarer:

Scrapkonst sa...

SÅ otroligt snygg!Jag älskar verkligen K Designs papper, fortsätt göra dem som ni gör dem!! <3 Och jag blir allt mer sugen på att altra en tändsticksask nu när jag ser din fina.. ;) Kram Madeleine

Scrapkonst sa...

SÅ otroligt snygg!Jag älskar verkligen K Designs papper, fortsätt göra dem som ni gör dem!! <3 Och jag blir allt mer sugen på att altra en tändsticksask nu när jag ser din fina.. ;) Kram Madeleine

Marita Johansson sa...

Woooow sicken superläcker tändsticksask

Kraaaaam

Lotta sa...

Snygg ask! kram Lotta