fredag 23 augusti 2013

Grattiskort till Kattiz


Ett Grattiskort till Kattiz   :- ))



För er som inte vet så är Kattiz  K-Designs ägare och
hon fyllde år nu i lördags och
självklart blev det ett kort med hennes egna designade papper och
 lite smått och gott från K-Designs store .

Har ni inte varit in där än så är det dags att kila dit och
upptäcka hennes underbara papper.
Såååå tuffa och coola papper att använda till alla tillfällen.

Jag har gjort ett kort med svart CS som bas och vikningen
tror jag heter kriss kross, rätta mej om det är fel  :- ))

Jag har sedan använt två mönster på pappret
Jag har satt lite ostduk på ena sidan och 
sedan rullat ihop två  svarta skelettblad och fäst ovanpå .
Rosor i lite olika stl och färger och så en vit blomma som jag inte hittade.
Satte oxå fast en pumps iform av en charms.
Tyckte den passade så bra till pappret tyvärr så hittade jag inte denna men
om ni kilar in HÄR så hittar ni andra pumps att använda till dekoration.





En bit av förklistrad vit spets som jag satt några rhinestones på.



På pappret med skorna satte jag en klar cirkelstickers på ena skon .



"Tagsen" är gjord av svart CS och sedan är det pappret 
Jag har använt stämpeln Förbaskat förbenat men klippt isär den




När man drar ut "tagsen" så har jag embossat resten i vitt här.

Den snygga metalldekorationen fanns hos K-Designs förut.
Hjärtat har jag fyllt med glitterlim





Jag hoppas att du hade en kanonbra födelsedag Kattiz













2 kommentarer:

Kattiz sa...

Stort tack för det urläckra kortet. Jag blev superglad när jag hittade det i lådan :D Just nu står det som prydnad på köksbordet :)

Marita Johansson sa...

Kul att du gillade det

Kram