fredag 31 januari 2014

Har testat att kladda och kleta

Har använt en målarduk som finns HÄR
Sedan har jag använt en mask jag hade hemma och
HÄR hittar ni K-Designs masker
Använde EmbossingCreme  tillsammans med masken.
Värmde lite med embossingfönen så det blev lite bubbligt på vissa ställen

Sen har jag använt
Lindys Stamp gang/Flat Fabio  i färgerna

Lindys Stamp Gang/Starburst

Sprayade även lite med 

och så har jag kletat med Inka Gold i färgerna
och

Alla metalldekorationer/charms har jag färgat in med Inka Gold
i färgerna Rosenquarts och Browngold





En charmig Steampunk cykel



En av mina favoritstämplar Det är dom små



Ett nyckelhål lite på sne med en kulkedja hängandes ner 
som håller ugglorna på plats



Den förklistrade spetsen har jag låtit gå över kanten



Dessa små läckra rhinestonsen hittar ni HÄR



Tyckte att en sko ståendes på tavlan blev coolt



Jag har ju oxå använt One Step Crackle DecoArt så jag fick
lite sprickbildningar



En metallblomma som jag vek bladet över kanten satte även en acrylstjärna här.



Man kan faktiskt hitta en fjäril på tavlan oxå



Ett hjärta bland blommorna



Blommorna är egentligen i olika färger
 men jag har sprayat dem med  Bronzer



En bit rosa kristallkvist klättrar upp ur blommorna



Alla vita prickarna är Stampendous Chunky Embossing / White


Hoppas att det fanns nåt ni gillade på tavlan  :-))

Ha en trevlig helg


2 kommentarer:

Christa sa...

Wow , this is so beautiful and so much work !
I like the metal look of it and all the tiny details.
XX Christa.

Rozzan sa...

Härlig Snojbi :) Du har lyckats få med så mycket roliga detaljer, bra jobbat! Gillar dina egenfärgade blommor! Kramiz