tisdag 14 januari 2014

Klok uggla

Här har ni en DT som den senaste tiden fått pippi på ugglor. Idag visar jag ett kort med formen av en uggla. I K-designs härliga shop hittade jag dessutom dekor perfekt till en liten uggla!  
 

 
Den perfekta textstämpeln till en uggla!

 
Kugghjul bildar perfekta ögon till ugglor. Hoppas att ni gillade min uggla, för det dyker säkert upp fler uggle-inspirerade alster från mig framöver.
 
Material från shoppen som jag använt:

Paper stack Remember me
Cardstock Canvas Java
Metalldekoration Kugghjulsmix
Embossingpulver Koppar
Inka Gold Goldbrown
Varmt tack för besöket, ha en härligt kreativ dag!

Kramar från DT Kristina ScrapSalig

2 kommentarer:

Christa sa...

I love how you have made this owl !
Looks awesome ....
Christa.

Kristina ScrapSalig sa...

Thank you for your kind words, it made me really happy! :)

/Kristina