söndag 15 september 2013

Grått Nytt Hår!

God morgon!
Jag fortsätter att ladda för Julen, det är så roligt med de nya papperen.
Här är ett kort gjort av ett kaffefilter och nya Cold Winter-Green Star papperet.


Jag klippte ut några stjärnor från papperet och limmade på. Sedan fick de ett lager Glossy Accents så de blev blanka och fina.


Jag använde ostduk och en bit vit spets bakom bilden. Metalldekorationen med vingar ville jag prova med Stampendous Shabby White embossing pulver på, och den blev ganska bra tycker jag.


Lite mörkt rött glitter till siffrorna behövdes för den rätta julkänslan.


Här på kortet inuti använde jag text stämpeln "På tomten vi väntar...".
Tusen tack för besöket...och ha en bra dag!
Kram, Birgit


1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Åhhhh så jättefint


Kraaaam