onsdag 18 september 2013

Papper som scrappar sig själv :)


Idag visar jag två alster, somrigt och vintrigt. Nämligen ett julkort och en layout. Båda med papper som scrappar sig själv :)  

Alla vet ju att tomten badar tunna utomhus, eller hur? :) Som ni ser så behövs inte mycket annat än dessa vackra papper för att skapa ett julkort :)


Insidan är, som ofta för mig, väldigt enkel.

 

Att göra clean and simple layouter med K-designs papper tycker jag blir snyggt, eller vad säger ni? Även dessa papper scrappar sig själv helt enkelt :) Nåja kanske inte riktigt men de är fantastiskt roliga att pyssla med. 


Som enda dekoration förutom papper har jag använt mig av några halvpärlor.
Ha det bäst!
Päivi

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Görsnygga
Håller med dej om att papprena är otroligt lättscrappade.
Bara titta på dem så vet man vad man ska gör.

Kraaaaam