lördag 21 september 2013

Vänner...

Hej på er, lördag idag, visst är det härligt?
Jag är med i European Scrap Battle och det här var ett av mina bidrag till runda 2.
(de andra visade jag förra lördagen)
 
Jag har använt Cold Winter papprena och altrat tre små askar.
Tycker det är så fint att göra lika men ändå olika....
 
 
Närbild på en av askarna som är fylld med dragerad choklad :)
(vad annars ;)

 
Ni hittar band, papper och charms i shoppen.

 
Men jag tänkte även visa några av nyheterna som kommit hem...
Massa fina blommor...
 
 
Och så har jag fyllt på med mer tuffa metalldekorationer och charms...
 
 
Hur coola är inte dom här?  Stora och perfekt till layout eller alter. 2,8 x 6,3cm...

 
Även en tuff, lite större lyckta!

 
Och så lite vintriga charms...

 
Så missa inte ett besök i shoppen och spana in nyheterna.
Och snart är det dags för nya stämplar också, har fått massor av roliga förslag i facebooksgruppen.
 
Imorgon, söndag är det söndagsklubb här i K-designs basement igen.
10,30-19,00.
 
På återseende om en vecka!
 


3 kommentarer:

Rozzan sa...

Jättefina askar Kattiz! Och innehållet är säkert minst sagt lika bra ;) Kommer inte imorgon :(
Håller tummarna för att du hänger på nästa helg istället ;) Rum,frukost och middag för 525 kronor :)Tror nog bara goodibagen är värd mer än det ;) kramiz vännen

Marita Johansson sa...

Görläckra askar och helfina metalldekorationer


Kraaaam

Birgit sa...

Så eleganta askar! De matchar varandra perfekt.Och massa kul blommor och charms:)