onsdag 11 september 2013

Vilda Västern? Nä, PowerPark :)


Är inne i en period då jag gärna scrappar layouter. Idag visar jag en layout med papper från senaste K-design kollektionen och kollektionen On vaccation passar ju utmärkt att scrappa sommarens minnen med.

USA detta läckra papper jag använt till bakgrund på min layout. Vi har visserligen inte varit till USA utan till PowerPark i Finland. PowerPark är ett nöjesfält som jag tycker är den bästa i Finland. Den har bl a trevliga byggnader i Vilda Västern stil. Andra papper jag använt mig är Tickets som jag klippt och rivit delar av och satt bakom bilderna. Stjärnraden är klippt i pappret Christmas Evening från kollektionen Cold Winter. Tycker det är så härligt med K-designs papper att de passar så bra ihop med papper från olika kollektioner. Återigen har jag använt mig av stjärnstämpeln från setet Skapa, kreativ, stjärna. Gillar stjärnor och den använder jag ofta :)


En härlig metalldekoration i form av en cykel har jag även fått med på ett hörn. :) Steampunnk cykel heter detta hänge.

Ha det bäst!
Päivi

3 kommentarer:

Lotta sa...

Så härlig layout! Och pappret matchar bra till din titel på layouten, känns som mycket power. :) kram Lotta

Anonym sa...

Pang-pang snyggt!...härlig känsla över din LO
Kraaam C

Maja sa...

Snygg LO och jag höjde ögonbrynen då jag läste Power Park! Bor ju inte helt långt ifrån stället :) Men flera år sen jag besökte stället. Kanske en ny sommar då börjar barnbarnen vara i passande ålder! :)