onsdag 4 september 2013

Rykande heta Cold Winter :)


I måndags fick jag dessa helt underbara julpapper från den helt nya kollektionen som kom ut för någon dag sedan. Du har väl varit in och kikat på dem? :) Du hittar dem här. Tre härliga kollektioner har Kattiz släppt ut. Idag visar jag ett litet julkort i format 10,5 x 10,5 cm gjort med papper från Cold Winter kollektionen. Det nya är ju att K-design har släppt ut paper stack med 15 x 15 cm papper. Till detta kort har jag använt mig av just papper från Cold Winter paper stack.

Övrigt material på framsidan är bling, organza band, stämpeln Oval God Jul och det söta hänget Bells.


Varje lilla bit ska tas till vara, inga spillbitar slängs :) Här min enkla insida där jag använt mig av stämpeln God Jul.


Ha det bäst!
Päivi

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jättefint julkort!! kram Lotta

Marita Johansson sa...

Görfint julkort

Kraaaaaam