tisdag 15 oktober 2013

American cowgirl

En av mina favoriter bland alla nya, läckra designark i shoppen är USA från kollektionen On vaccation. Med det arket skapade jag detta kort:
 

 
Den heta cowgirlen är ett motiv från Kenny K. Just detta motivet finns ej i shoppen, men många andra fina motiv.

 
En av de utstansade stjärnorna vikte jag till för att få en tredimensionell look. För att förstärka linjerna har jag använt Inka Gold Platinum längs kanterna. Shoppens silverhörn är också infärgade med Inka Gold för att matcha designarkets färger.

 
Material från shoppen som jag använt:

Stämpel Varning!
Designark USA
Inka Gold Cobolt blå
Inka Gold Platinum
Embossingpulver Midnight Copper
Rosor Bruna 1,5 mm 

Varmt tack för besöket, ha en härligt kreativ dag!

Kramar från DT Kristina ScrapSalig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lääcket och Hot...speciellt med en sån pingla på utsidan :-D
Kraaam C

Marita Johansson sa...

Såååå supersnyggt

Lotta sa...

Så snyggt kort! Underbar färgläggning, och så snyggt paper till :) kram Lotta