lördag 19 oktober 2013

Tacke my Picture & To the Streets RELEASE!

Hej på er, idag vill jag presentera två helt nya kollektioner.
 
 
To the Streets
En grungy kollektion med graffiti, stjärnor, tidningsutklipp och tegelstensväggar.
Serien innehåller 8 olika dubbelsidiga mönsterpapper och ett Paper Pad med två av varje papper.
 
 
Take my Picture
En kollektion med tema precis som det låter, foto och film.
Serien innehåller även denna 8 dubbelsidiga mönsterpapper och ett Paper Pad med två av varje papper.

 
Dessa kommer upp i webshoppen i morgon Söndag.
 
Och så har jag en liten nyhet till för den som söker inspiration på ett samlat sätt. Hoppa då över i K-designs galleri och kika på alla fantastiska alster som skapats med tiden. Jag kommer att med jämna mellanrum att fylla på där så ni får mer att titta på.
 
Och så till en av mina favoritnyheter. Viva Decor har släppt 11 nya färger på Inca Gold. Och jag som fullkomligt älskar Inca Gold!

Men några smakprov kan jag ju bidra med ;)
 
 
 
 
 
 
 
Och så hoppas jag att ni inte missat alla snygga kugghjul som kommit in ;)
 




Fler nyheter hittar ni i butiken.
Så välkomna in!
 
 





 


 
 
 

 
 

2 kommentarer:

Stephi sa...

men Shit va snygga!!

Anonym sa...

Super läckra papper...men nu är det shop-stop såå jag kan bara beundra och hålla tummern att de finns kvar när budgeten tillåter :-D
Kraaam C