söndag 13 oktober 2013

Blått och Lavendel

Hej på er!
Förra veckan visade jag en tändsticksask. Så nu hoppas jag att ni har det riktigt mysigt och tänder lite ljus framåt kvällen.
Till idag har jag gjort ett Julkort i blått och lavendel, som jag tycker blev en riktigt fin färgkombination.



Jag har färglagt det söta motivet från Bildmålarna med Copic pennor och lite Stickles.
Lite Fran-tage "Old Silver" från Stampendous blev också snyggt runt kanten.


Det blå papperet "Cold Night" ur Cold Winter kollektionen är ju så fint, och det matchades med lila organza band, rosa berries, vit spets och en charm i silver.
Här är insidan...


 Jag har använt tre K-designs stämplar:
Insidan - På tomten vi väntar och God Jultexter
Till snöflingan och grangrenarna användes ett par Memory Box dies.
Och till insidan Netabilities "Star Circles" från Spellbinders.
Ha nu en riktigt härlig dag! Njut av den fina hösten!
Kram, Birgit

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Sååååå himlans fint

Anonym sa...

Häärligt julkort
Kraaam C