fredag 18 oktober 2013

Farsdagskort

Ett ramkort till farsdag blir det idag : )

Vanlig enfärgad CS till basen och sedan ett av de snygga mönstrena i
Inuti "ramen" har jag fäst pappret Bookstore
från samma paper stack

Böckerna klippte jag ut från pappret Remember me - Books



Innan jag fäste pappret på ramen  lindade jag ett organzaband runt några varv.
På den andra sidan av ramen har jag satt en metalldekoration som jag delat på 



Använt en av de nya stämplarna  Du är pappan



Kan ni tänka er att nu har jag oxå kladdat med Inka Gold.
Fast bara pyttelite 
Jag kladdade på lite på den läckra metallblomman och 
på flygplanet ( tyvärr hittade jag det inte i K-Designs Store)
Jag använde Green Yellow





Här ser man att jag satte "böckerna" lite i båge



På ramen framför böckerna satte jag denna söta lilla glasflaskan.
Först fyllde jag den med microkulor jag hade här hemma.



Lite crackle accents la jag på pappret bakom "böckerna"



På insidan sitter ännu ett papper från


Har oxå använt textstämpeln Du är bara bäst och
stämpeln Hörn




Ni har väl varit in och kikat på allt det nya och fina som dykt upp
på K-designs Store.  ni kan kila in HÄR
 så kommer ni dit direkt



2 kommentarer:

Päivi sa...

sååå snyggt! Vad bra böckerna passar till ett ramkort.

Trevlig helg!

Ywonne sa...

Mmm, så snyggt... blir lite nyfiken på färgerna... ska till Kattiz i morgon... får väl kolla lite då...
Ha en bra lördagskväll.