fredag 8 november 2013

Ask till nåt gott

Det blev en ask med pappret Earth Star - Cold Winter
Perfekt att fylla med nåt gott.



Några blå liljor som jag har glittrat lite med Stickles - stardust



Jag har testat lite med en embossingcreme



Jag har inte chalkat några kanter men jag drog med en limpenna på dem och
sedan har jag doppat kanterna i embossingpulvret Magic Moon och sen
så blåst med embossingfönen så blev det lite frostigt på alla kanterna



Eftersom jag ska stoppa nåt gott i asken passar 
Satte en liten charms vid texten.



Jag fortsätter med att vecka banden på mina alster :- )
Här har jag använt blått organzaband med siden kant och
en bit av ett Silverband.
Tyckte att hjärtanet passade bra vid banden



Nere vid framkanten på asken har jag fäst 3 stora rhinestones



På båda kortsidorna sitter det små rhinestones



Nu trodde ni allt att jag hade glömt favvosarna eller hur  ;- ))
Men det hade jag inte det sitter 2 stycken klara cirkelstickers på bakkanten.


Glöm nu inte att kila in till K-designs Store och 
kika på allt det nya som  kommit in



1 kommentar:

Stephi sa...

snyggt och vilken text, den vill jag ha:-)