fredag 22 november 2013

Inget juligt

Nej idag blir det ett födelsedagskort.
Först enfärgad CS till basen och så är det rosa papper
 från serien Spring Moments / Love och det andra kommer 



En stämpel från Bildmålarna som heter Just me - Nr. 6
Har färglagt henne med Distress Markers



En söt charms iform av en fågelbur .
Några droppar på den breda spetsen som jag lagt ett 
skimmrande silverband på.
En mellanstor klar cirkelstickers har fått fäste precis under spetsen




Några bruna små rosor  och ett rosa hjärta fäste jag i ena hörnet.



En snygg platt metallblomma fyller ena övre hörnet.
Satte en rosa rhinestones mitt på.



Har använt samma papper på insidan som jag hade på framsidan.



Här har jag använt stämpeln Vi önskar blommor



Men även stämpeln Hjärtliga Gratulationer med variation har jag använt .



Nu måååååste ni bara kila in till K-Designs Store 
för nu finns det mycket nytt att kolla på.
Kila in HÄR så kommer ni dit direkt


1 kommentar:

Anonym sa...

Gulligt födelsedagskort
Kraaam C