fredag 6 december 2013

Ännu en Explosionsask

Det var så skojjigt att göra en Explosionsask 
så nu har jag gjort ännu en.
Till denna har jag använt  Classic Svart CS och pappret



Ingen dekoration på själva asken bara några fina
organzablommor på locket.
De ligger i mixade paket
(Kunde inte hitta just dessa men HÄR finns de i andra färger)



När man lyfter av locket faller sidorna utåt och då ser det ut såhär.
Var svårt att ta ett bra kort ,
Ser häftigare ut i verkligheten.



Härinne har jag dekorerat med lite av varje



Jag har gjort en sedel/presentkortshållare
(tur att lilltjejen har leksakspengar så man kan demonstrera)
Som jag satt mitt i boxen
Fäste ett organzaband med sidenkant med rosett som avslutning



Ändarna på rosetten fäste jag på de utfällda väggarna



På ena sidan om sedel/presentkortshållaren fäste jag en glasflaska
som jag fyllt med micropärlor och så lite Pärlorpå tråd-blågröna runtom




På ena väggen har jag fäst några rosor i olika stl, några blad och
En underbar liten metallkrona




En klädnypa fungerar som klubbhållare just nu men ska sätta
dit nåt annat som mottagaren gillar




Tyckte att stjärnorna passade bra hos chokladtomten så han fick lite sällskap.



Några klara cirkelstickers i olika stl finns med på ena väggen



I locket finns plats att skriva och här har jag oxå
stämplat med  Jag visste ju inte....


När jag har skaffat presentkortet ska jag slå in den i cellofan så
blir det en fin julklapp.

Önskar er alla en härlig 2:a advent


Inga kommentarer: