lördag 28 december 2013

Be naughty!

Så var snart ännu ett år till ända, själv är jag mitt uppe i inventeringen men lite pysseltid måste man ju få ta sig också eller hur ;)
 
Har gjort en byst med jultema efter inspiration av en tjej som heter Liselott Tärning som gjorde tre supersnygga byster med ludd och K-designs stjärnpapper från Cold Winter / Second Christmas.
 
 
Har dekorerat den med vitt ludd, charms silverkedjor, band och pärlor.
Längst ner satte jag ett band och silver kulkeja.

 
Och på tagsen satte jag stämpeln Save Santa a trip...


 
Så synd att ni inte kan se alla glittriga detaljer ordentligt.
Har haft Dry Stickles glitter på alla stjärnor och på bannersen på tagsen.

 
På baksidan sitter Julkramar stämplad :)

 
Då detta är mitt sista inlägg för i år så vill jag passa på att tacka för ett fantastiskt 2013 och önska er ett riktigt gott nytt 2014! Hoppas vi ses.
Kramar Kattiz

2 kommentarer:

Christa sa...

WOW ! This looks so great .... Hope to see you too in 2014.( maybe at the Event .... ) Hugs , Christa.

Marita Johansson sa...

Heeeelt fantastiskt underbart snygga

Kraaaam