fredag 20 december 2013

Kort för presentkort

Här kommer en lite annorlunda vikning.
Har använt enfärgad svart CS och sen så är det




Jag har stämplat och embossat den ena texten från God Jul i år igen


Blommorna jag har använt är Liljor 
både ljusgröna och gröna har jag använt.



När man öppnar kortet ser det ut såhär med en ram att lägga
presentkortet i.
Har använt samma papper här som på framsidan.

Valde att stämpla och embossa stämpeln  Jag visste ju inte... och
 sen satte jag en bit organzaband med satinkant i ena änden
 så den är lätt att lyfta upp.
Tänkte lägga presentkortet under denna skylten.



Innuti själva ramen har jag använt Cold Winter Paper stack



Självklart är även undersidan klädd med Cold Winter Green star


Tänk att det bara är 4 dgr kvar till Julafton
Önskar er en underbar 4:e advent



1 kommentar:

Christa sa...

A very beautiful card-gift-card ! Christa.