måndag 16 februari 2015

Jag älskar dig av hela min rumpa

Hej!
Idag visar jag ytterligare en mixed media canvas. Jag får verkligen inte nog av att tillverka dessa, det är så roligt! Med snygga papper, stämplar och dekorationer från K-Designs Store tillverkas det nu tavlor på löpande band här hemma:-)

Jag har gjort bakgrunden med 2 olika masker sedan klistrat dit dekorationer, blommor och blad. Allt är sedan målat - först med vit gesso (tjockt och slarvigt) sedan beige, ljusblått och olika inca golds. 







Material använt från shoppen

Mönsterpapper
 
Stämpel
 
Dekorationer
Masker
 
Klet & Kladd
Övrigt
Mask med skrivstil
Siliconform blad
Crafters Clay från Martha Stewart till bladet
Övriga dekorationer samt ljusblå färg från mina gömmor

Ses nästa vecka! /Scrappinstain


3 kommentarer:

Kotolifestyle sa...

Wow vad fin tavla. Så vacker

https://sextoysonlinestore.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
https://sextoysonlinestore.com sa...

Rekommenderar sexleksaker för orgasm Sextoysonlinestore.com