onsdag 11 februari 2015

Live in the moment, Love the moment


Hos K-design hittar du flera olika paket med stickers som bland annat har otroligt bra texter som passar utmärkt till kort, layouter, Project Life plus en massa annat.

Till denna layout har jag använt mig av en stickers från "Me and my big ideas". Jag valde att fästa den på en spillbit för att kunna få den något upphöjd på layouten. Det är även ett bra sätt om man är osäker på vart på sitt alster man vill fästa stickersen, då kan man flytta runt den och fästa med lim eller dubbelhäftande tejp istället.



Den här gången fick bakgrunden stänk av vattenfärg och lite svart akrylfärg. Flera olika akrylfärger hittar du här i K-design butiken.

De större blommorna här på layouten har jag skurit ut med min Silhoutte. Bland annat skärblad till Silhoutten hittar du här i butiken :)

Min materiallista:
Papper: 

Dekorationer:

So, remember to:
Live in the moment, Love the moment!!!
Päivi

Inga kommentarer: